Meest gestelde vragen & Contact
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Wat vervelend om te horen. Je kunt de eerste status makkelijk zelf opvragen via de e-mails die we hebben gestuurd. Hier staat een link naar ons volgplatform.
Heb je een bestelling geplaatst voor een brievenbuspakje zonder track & trace? Wacht dan nog even af. Als je bestelling wel verzonden is heeft deze waarschijnlijk vertraging opgelopen.
Wanneer wordt mijn pakketje geleverd?
Tijdens het bestellen kan je een verwachte leverdatum zien. We doen er alles aan om deze te halen, zoals je bestelling op tijd over te leveren aan de verzender. Je kunt ook de verwachte leverdatum raadplegen in de orderbevestiging.
Het item dat ik heb ontvangen is niet goed of doet het niet. Wat nu?
Wat vervelend om te horen. Je kunt meteen contact opnemen met ons via Whatsapp of een andere manier.
Heeft u een vraag omtrent uw bestelling, of advies nodig over een artikel? Neem dan contact met ons op via onderstaande opties.
Whatsapp: 088 028200 Klik hier om een bericht te sturen
Stuur ons een e-mail: info@fixim.nl
Of bel ons tijdens kantoortijden op 088 0282000
Kvk: 82583862